Publikacja – Trasa Trolli w Poznaj Świat #5/2015

Kolejne małe święto na blogu! Powoli spełniają się moje małe marzenia w kwestii publikowania swoich materiałów w postaci zdjęć i tekstów. Była redaktor szkolnych gazetek i klasy dziennikarskiej publikuje nareszcie dla szerszego grona 🙂

Tym razem w majowym numerze miesięcznika Poznaj Świat (5/2015) możecie znaleźć mój artykuł pod tytułem „Na drabinie Trolli”. Na blogu prezentowałam już jakiś czas temu kilka zdjęć z tego miejsca, które nie tylko w mojej ocenie jest cudowne zarówno architektonicznie jak i krajobrazowo. Do druku wybrane zostało jednak tylko parę fotografii, zatem pozostałe chciałam pokazać jeszcze tu u siebie. Prawda, że jest tam cudownie?


Poznaj świat Trasa Trolli IKONA

Poznaj świat Trasa Trolli (2)

Poznaj świat Trasa Trolli (7)

Poznaj świat Trasa Trolli (9)


Trollstiegen_19

Trollstiegen_25

Trasa Trolli (24)

Trollstiegen_16

Trasa Trolli (19)

Trasa Trolli (21)

Trasa Trolli (14)

Trasa Trolli (16)

Trasa Trolli (13)

Skomentuj

